maandag 7 september 2015

SMASH strikt bondscoach!

Net voor de aanvang van het nieuwe seizoen pakt squashteam SMASH uit met verrassend nieuws. Niemand minder dan Ronny Vlassaks komt de ploeg versterken. Daarmee haalt SMASH een absolute topper in huis! Vlassaks, momenteel bondscoach van België én Nederland keert terug naar Hamont-Achel, waar hij geboren en getogen is.

“Inderdaad, back to the roots”, grinnikt de immer goedlachse Hamontenaar. “De jongens van SMASH vroegen me vorig jaar al eens om hen te trainen, en dat is er nu dan eindelijk eens van gekomen. Ik heb me dan ook maar meteen op de spelerslijst laten toevoegen. De afstand van Kaulille waar ik woon, tot het Sportcentrum SMASH in Hamont-Achel is ideaal en omdat ze op vrijdag spelen zal ik zelfs af en toe een wedstrijd mee kunnen spelen.”


Voor de heren van de club stond afgelopen vrijdag meteen de eerste training onder Vlassaks op het programma. En dat hebben ze geweten. De nieuwe coach had een intensief en scherp programma klaargestoomd, dat meteen duidelijk maakte dat het serieuze werk begonnen was.
Vlassaks blikt alvast terug op een geslaagde eerste sessie: “Ik heb al een bepaald beeld bij wat ik in deze club wil en kan bereiken en ga dat nu verder vorm geven. De jongens hier hebben een goede basis. Het is een diverse ploeg, wat erg interessant is om te trainen en te coachen. Maar wat ik vooral onthoud uit deze eerste training, is dat ik een grote groeimarge zie in deze ploeg. Als de inzet blijft zoals ze vrijdag getoond hebben, gaan ze er allemaal op vooruit gaan en dat is tenslotte het doel van mijn trainingen”.
Het seizoen start voor SMASH op 25 september. Ze hebben dus nog een kleine maand om zich helemaal klaar te stomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten